YOUNG STARS ON TOUR 2015-KRAKÓW

22:08:00

Hejka, hej!
 Dzisiaj przychodzę do was z postem o YSOT2015 w Krakowie. Już dawno miałam napisać tego posta, ale brak czasu i ciągła nauka uniemożliwiły mi opublikowania tego. Teraz w chwili wolnego czasu myślałam na tym, co mogłabym wam napisać i tak właśnie wpadłam na ten pomysł.
Na początku stwierdziłam, że to bez sensu. Przecież jest już marzec, a koncert o którym mowa odbył się w listopadzie. Jednak z racji tego, że już w przyszłym tygodniu (!!!!) rusza już druga edycja ysot stwierdziłam, że opowiem, przybliżę wam jak to wszystko wyglądało. 

Ja niestety w tym roku muszę sobie odpuścić, gdyż do każdego miasta mam kawał drogi i niestety nie mam tam jak dotrzeć. Od razu mówię, że mogę nieźle się rozpisać i do tego ten post będzie meeega długi, gdyż chciałabym się z wami podzielić tym co posiadam z koncertu :)

Na koncert jechałam z moją starszą siostrą. Miałyśmy m&g więc nie spieszyłyśmy się specjalnie pod klub (czyt. nie siedziałyśmy pod nim 8h przed koncertem XD). Z własnego doświadczenia dam wam 3 rady:
  1. Ubierzcie się wygodnie, nie zbyt polecam spódnicę/sukienkę gdyż w takim tłumie możecie czuć się nie komfortowo. Każdy będzie na was naciskał/pchał się i może zdarzyć się, że spódnica pójdzie w górę :/
  2. Jeśli masz długie włosy nie polecam być w rozpuszczonych. Sama zrobiłam ten błąd i straciłam wieeele włosów, gdyż każdy się pchał i robił wszystko by być w pierwszym rzędzie. Czasem nawet używali agresji (drapali, wyrywali włosy itp) więc serio lepiej spiąć.
  3. I ostatnia rada! Dziewczyno! Nawet jeśli jesteś niska (też jestem, 157cm pozdrawia) ubierz płaskie buty! Nie będzie ci wygodnie bawić się w obcasach, a poza tym możesz komuś nadepnąć na nogę i obcasem boli 100x bardziej :)
Co do punktu 2. Serio błagam was, zachowujcie się jakoś! Osobiście mogę powiedzieć, że niektóre (nie wszystkie) laski w Krakowie zachowywały się jak bydło (przepraszam za określenie). Będąc w ostatnim rzędzie możecie się bawić tak jak w pierwszym, a nawet lepiej, bo z przodu jest wielki ścisk. I rzadko gwiazdy schodzą ze sceny, więc jeśli nie masz m&g to i tak nie będziesz mieć bliskiego kontaktu z gwiazdą. Do tego nagrody, które rzucają gwiazdy (np. koszulki) zazwyczaj lecą do tyłu, więc pchanie się na siłę jest nie potrzebne, bo wszędzie wszystko dobrze widać i słychać :)

Okej teraz już przechodzę do tego, jak to wyglądało od początku.
Kiedy podjechałyśmy z siostrą pod klub, na początku lekko nie mogłyśmy się odnaleźć z dziewczynami, z którymi byłyśmy umówione, ale po jakiś 5/10 min udało się, więc się przywitałyśmy i razem spędziłyśmy czas pod klubem.

W Krakowie koncert odbył się w klubie "Kwadrat". Kiedy już zbliżał się czas otwarcia bram dla m&g wyszedł pan, który był jednym z organizatorów całej imprezy (tak mi się wydaję) i z tego co pamiętam mówił przez megafon, bo ludzi było naprawdę sporo i każdy musiał usłyszeć wszystko co on mówił. Pan kazał ustawić się w dwie kolejki-m&g i zwykłe-ale oczywiście mniej niż połowa osób nie usłuchała, ale po jakiś 5min udało nam się dojść do ładu i składu (XD). Każdy kto miał m&g musiał podnieść bilet do góry. Tak jakby do klubu wpuszczano po 3 osoby. Było dwóch ochroniarzy, którzy sprawdzali zgody rodziców i bilety. Dalej było znów 2 ochroniarzy i oni sprawdzali zawartość torebki/plecaka. Jeśli miałeś/aś tam coś do jedzenia lub picia, to niestety musiałeś/aś to wyrzucić. Mi również zabrano marker i oddano do depozytu. Z tego co widziałam wszystkie Nutelle też szły do depozytu i niestety żadna nie trafiła do Leo. Nie wiem jak w innych miastach, ale w Krakowie właśnie tak było. Kiedy ochrona już cię sprawdziła, szło się do szatni. Można było tam zostawić kurtki/płaszcze/bluzy, ale też torebkę lub plecak, jeśli nie potrzebowałaś/eś jej podczas koncertu. Z tego co pamiętam szatnia kosztowała 3zł lub 6zł. Nie jestem pewna, ale chyba 3 ;)

No i teraz nadszedł ten czas. M&G. Tyle czasu na to czekałam. Nareszcie po ok.4 latach znajomości mogliśmy się spotkać. To było piękne x Ale wracając do tematów, które bardziej was interesują.
Ustawiliśmy się w wielką kolejkę "gęsiego", czyli jedna osoba za drugą. Nie musieliśmy długo czekać i pojawili się oni. Tak długo wyczekiwani Charlie Lenehan i Leondre Devries. Kolejka szła w miarę szybko. Trzeba było oddać torebkę jeśli się ją miało przy sobie ochroniarzowi, telefon z włączonym aparatem dać pani (w Krakowie była pani) i ona robiła ci zdjęcia. Od razu mówię, że wnoszenie aparatów było zabronione. M&g to około 30 sekund, jednak u niektórych się to przedłużało, gdyż nikt nie mógł wyjść bez zdjęcia, a u niektórych trwało to dłużej niż powinno.
Na przykład u mnie, niestety pani niezbyt umiała obsługiwać się moim telefonem, przez co trwało to troszkę dłużej. Kiedy już weszłaś/wszedłeś do chłopców, przytulasz, witasz się, dajesz (jeżeli coś masz dla nich), ustawiasz się do zdjęcia, żegnasz się i już cię wypychają. Szanse na podpis są równe prawie 0.





Kiedy wszyscy już mieli spotkanie z BAM, przyszła pora na resztę artystów. Niestety ja nie zdążyłam podejść do wszystkich :(
David Bulley
Robbie Coles

Jeremi Sikorski

Artur Sikorski
Thor

Kiślu
Remo
Joker
Rembol
Smav
Potem już musieliśmy ustawić się przy barierkach i zaczęto wpuszczać zwykłe bilety. Koncert przebiegł błyskawicznie i mimo tych 7/8h stania czułam niesamowite emocje!
Teraz pokażę wam nagrania jakie mam, z góry przepraszam za jakość, komentarze osób stojących wokół mnie, piski oraz za to, że podczas koncertu BAM, na niektórych filmikach aparat będzie opadał w dół i będzie widać albo nogi albo czarną plamę, ale czasami tak jakby już mdlałam. Ogólnie radzę przyciszyć laptop/telefon/tablet bo dźwięk jest okropny.
 
 





 
 






 (przepraszam, że nie są za kolejnością, ale podczas wstawiania coś się poprzestawiało)
Tylko tyle mam z bam, czyli jakoś ok. połowy koncertu już nie nagrałam, bo niestety mój telefon padł, a nikt nie chciał pożyczyć mi powerbanka.
Teraz dla was kilka fotek i filmików ze snapa ;) Więcej możecie zobaczyć klikając TUTAJ i TUTAJ









W tym roku niestety nie jadę, ale to już dosłownie na dniach, więc życzę wszystkim miłej i przede wszystkim bezpiecznej zabawy! ♥
Przepraszam, że post taki długi, ale no...może się czegoś ciekawego dowiecie :))
Zapraszam do komentowania, udostępniania, oraz na wszystkie moje social media. Znajdziecie je w zakładce "kontakt" ;)
Buziaki 
Cornelia x
Kopiowanie lub rozpowszechnianie filmików oraz innych elementów zawartych na Moim blogu bez Mojej zgody jest niezgodne z prawem, a co za tym idzie - KARALNE!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Bardzo Fajny poradnik♥ bardzo się przydaje szczególnie tym którzy jeszcze nie byli i chcieliby wiedzieć jak to jest (ja należę do tych osób) jak może kiedyś pojadę to będę dobrze ogarnięta♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym abyś zrobiła kolejny wpis z ich trasy w Krakowie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że uda ci sie z tą wejściówką bo z chęcią przeczytałabym kolejny wpis <3 <3 Powodzenie :* Wierzę w ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Korneliusiu, Korneliusiu jestem twoją wielką fanką i chciałabym, abyś teraz pojechała na koncert i zrobiła sobie wywiazd z baaaaam moimi drugimi największymi idolami <333333 o wiem! tak jak to olciiak było! o wiem to ty możesz jako blogerka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że uda się tobie z tą wejściówką. Nie mogę się doczekać następnego wpisu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli byłaby możliwość mogłabyś napisać takie coś z koncertu bam we wrześniu? Byłabym wdzięczna bo sama nie mogę być :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybierasz się w tym roku na któryś koncert z trasy BAM? Fajnie byłoby przeczytać taką relację z ich własnego koncertu, nie w ramach festiwalu, jak to wygląda i w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że masz w planach coś takiego z koncertu bam we wrześniu? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślisz ze mogłabyś jakoś wejść żeby pokazać nam jak to wygląda, bo chciałabym wiedzieć jak to jest bez żadnego festiwalu tylko ich prywatny koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka! Czytałam ten wpis już dawno temu i teraz sobie o nim przypomniałam, bo niestety znowu nie mogę wybrać się na koncert bam, będziesz może?

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym przeczytać takie coś z koncertu bam we wrześniu! Byłaby taka możliwość?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybierasz się może na koncert bam we wrześniu? Byłoby super znowu zobaczyć taką relację! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W opisie widzę ze jesteś z okolic Krakowa, a z tego co wiem chłopcy znów tam będą,wybierasz się? Zrobisz relację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka Kornelia! Jak już wszyscy to ja też, dalabys radę zrobić coś takiego ale z ich koncertu we wrześniu? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka, widzę, że dużo osób pyta, czy będziesz na bam we wrześniu, więc już tak z wyprzedzeniem- jeśli byś się wybierała, jest możliwość zrobienia jakiegoś konkursu, w którym nagrodą byłoby zadzwonienie do kilku czytelniczek z koncertu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka! To jak? Będziesz w tym miesiącu na BaM? Możemy spodziewać się relacji?

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że wiele osób chce żebyś tam była więc ja też się przyłączam i serdecznie Cię proszę żebyś się tam pojawiła i zrobiła nam równie dobrą relację!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images